lauantai 13. huhtikuuta 2013

Room makeover

IMG_8320IMG_8322IMG_8325IMG_8317IMG_8329myroom1myroomIMG_8380IMG_8337IMG_8340IMG_8363IMG_8364
Tänää on ollu ihana lauantai! Aamulla heräsin aikasin, ja join paljo kahvii ja söin hyvän aamupalan. Sit lähettiin äitinkaa käymään pitkällä lenkillä. Ulkoilun jälkeen lähettiin käymään eläinkaupassa ostamassa uusia akvaariokaloja :D Mulla siis oli oma akvaario jotai 5-6 vuotta, mut tänään sitte vihdoin luovutin sen äitille! Siirrettiin se siis mun huoneesta pois, ja tuolta ylhäältä näätteki ennen ja jälkeen kuvat. Nyt tuolla on paljo enemmän tilaa, ja sain yhen tommosen vapaan seinän, joka muuten heti pääs kuvauskäyttöön:D
Kuvailin kans munmielestä kivoja yksityiskohtia mun huoneessa. Noita kuvia ois ollu paaljo enemmänki, mut en jaksanu alkaa kokoomaan mitää huonepostausta..
Hehheh huomaa varmaa et oon hurahtanu mustavalkosiin kuviin .. :D Musta vaan tuntuu et kaikki näyttää sillee paremmalta! Myös mun kameran oma mustavalko kuvaus asetus on pelastava enkeli.
Ja asiasta kolmanteen, mun instagram on lopettanu TAAS toimimasta!! En haluu tehä neljänsii tunnuksia tuonne, eli mitä mä teen ku tuo ei suostu lisään kuvii? Onko kellekkää tapahtunu samallai koskaa :D? Entisissä profiileissa mun tagit lakkas toimimasta, ja nyt kuvanlataus... huoh! Että jos joku miettii miks mun aktiivinen päivittely ig:n puolelle vähäksaikaa stoppaa, nii syypäänä on itse instagram en minä :D

Mutta nyt loppu turha höpinä ja meen tekee jotai , laitelkaa muuten postausehdotuksii tuleen koska nyt ois intoo toteutella niitä !

3 kommenttia:

  1. ihana huone :)!

    olis kiva jos tekisit vaikka kuvapostauksen, kaveripostauksen tai vaikka esittelisit sun laukun sisällön ! ja myday olis kans kiva :)

    VastaaPoista
  2. Ano: joo kiitti ideasta:)
    Ano: kiitos:)! Ja kiitti vinkeistä kans!

    VastaaPoista