lauantai 27. huhtikuuta 2013

Photoshoots

zUntitledzzUntitled2zzzUntitled3
Innostuin vähä leikkii kaukolaukasimella tuolla kevät säässä! Meiltä vietii leikkimökki pihalta pois, ja sieltä sisältä löysin sellasen tosiruman rullajalkasen ritilä pöydän, ja se varmaanki alkaa tästälähtien toimimaan mun kamerajalustana jos ei muuta kuvaajaa oo :D Vaikka oishan se oikee kamerajalka paaaljon kätevämpi!
Muokkailin kans kuvia vähä uudellalailla, mitäs ootte mieltä? Muhun on joissai muissaki blogeissa iskeny tollaset kuvat mis tyyppi on tollee monesti, nii ainaki omaan silmään ne näyttää ihan kivoilta!

Myös ulkoasu on saanu muutosta, ja vanhoja tekstejä oon poistellu! En oikee tiiä ite et mitä mieltä oon tosta bannerista, nii kertokaa te :)

12 kommenttia:

  1. vähän kivat noi muokkaukset ! ja ihana banneri :)

    luna--still--loving.blogspot.be

    VastaaPoista
  2. Toi nahkatakki <3

    http://inspirationmania.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Tiinaa: niimpä, oon itekki tykästyny siihen nyt <3

    VastaaPoista
  4. miten oot tehny noi muokkaukset?:)

    VastaaPoista
  5. Ano : tarkotat kai noita mis oon kolmesti vierekkäi :)? Niinki yksinkertasesti ku paintilla ( xd ) eka laitoin siihen kuvan jossa oon vaikka keskellä, ja sit avasin uuden paintin ja leikkasin kuvasta jossa vaikka istun nii itteni sillee pois, ja liitin oikeeseen kohtaan siihen toiseen kuvaan sillee et ne taustat osuu kohdalleen :) Noista kuvista voit huomata ne eri kuvien rajat jos tarkkaan katsoo! Oon aika huono selittään .. :D

    VastaaPoista
  6. Oot tosi kaunis ja ihana tää sun blogi! <3

    Käy kurkkaa mun blogi ja saa liittyy lukijaksikin jos haluut :)
    lifeashobbit.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Jenna: oi kiitos <3 käyn tsekkaa:)

    VastaaPoista