maanantai 3. huhtikuuta 2017

Reunion under a new roof, what do ya say?

Hello all you dear people <3 p="">

Tosiaan, viimeksi ilmoittelin täällä mun blogimuutosta, josta olin melkeempä yli innoissani.. Tulihan sille pienet skumppa lasillisetkin eräänä marraskuun pimeänä yönä nostettua. 

Päädyin kuitenkin käväisemään tämänkin sivun puolella, ja huomasin teitä olevan jäljellä vielä mainio määrä - Kiitos siitä! <3 p="">

Anyways, olen nyt vihdoin alkanut seuraamaan mun omaa intohimoa ja unelmaa, missä mä itseni nään kymmenienkin vuosien kuluttua - nimittäin valokuvausta. Perustin ikioman monitoimisivuston, josta löytyy saman katon alta blogi, portfolio sekä kaikki käynnissä olevat projektit! Suhtaudun tähän tosi intohimoisesti ja rakkaudella, joten olisi ihan mahtavaa jos kävisitte tsekkaamassa nää sivut alla olevasta linkistä :). Voit alkaa "tilaamaan" mun blogia tai alkaa lukijaksi (miten se nyt sanotaan) bloggerin kautta ihan normaalisti, ohjeet löytyy edellisestä postauksesta!

Toivottavasti tykkäätte uusista sivuista!

Puspus,




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti