tiistai 29. marraskuuta 2016

ME MUUTETAAN

Huhhuh. Tää tuntuu jotenki tosi isolta jutulta, ja sellaselta kunnon harppaukselta asioissa eteenpäin.
Oon viettänyt täällä mun elämästäni seitsemän vuotta, tutussa ja turvallisessa ympäristössä. Kaikki on ollu tosi helppoa - ehkä vähän liiankin. Mä kaipaan tähän väliin jotain haastetta, ja sitähän minä sain.

Tänä yönä me nimittäin muutetaan. Me. Minä, mun blogi, jonka mukana toivottavasti myös te, mun rakkaat lukijat!

Rhythm Inside tulee tänään blogger taipaleensa päähän, ja hyppää uuden So-Up blogiyhteisön alle. Kyseessä siis on vasta lanseerattu yhteisö kaikenlaisille blogeille lifestylestä ruokaan tai vaikka käsitöihin. So-Upin takana toimii kokonainen mediatalo, joten minunkin blogi pääsee turvalliseen ja ammattitaitoiseen huomaan, josta olenkin todella todella innoissani!

Teidän lukijoiden kannalta tilanne ei välttämättä muutu yhtään mitenkään. Voitte edelleen seurata blogiani bloggerin kautta hallintapaneelista löytyvien painikkeiden avulla. Lisäätte vain alla olevassa esimerkissä näkyvään valkoiseen laatikkoon blogini uuden osoitteen, joka muuten on
www.so-up.fi/rhythm-inside

Sivusto tosiaan alkaa toimimaan vasta keskiyön jälkeen, eli keskiviikon 30.11 puolella. Olen tässä muutto postauksessa tunnin aikataulua etuajassa :)

BLOGGER

Sain myös vihdoin tehtyä blogilleni omat facebook sivut! Tulen jakamaan siellä kaikki tärkeimmät informaatiot, ja kuulette esimerkiksi uusista julkaisuistani ihan ensimäisten joukossa.
Voitte käydä klikkaamassa sivuni seuraukseenne tässä osoitteessa: https://www.facebook.com/iinaemiliasd/

Minut löytää myös instagramista nimellä iinaemiliasd sekä iinaemiliaphotography, jonne päivittelen insta storyyn paljon blogi aiheisia juttuja :)


BLOGGER2

Kiitos teille kaikille ihanille lukijoille näistä seitsemästä vuodesta täällä bloggerin puolella, toivottavasti tapaamme myös uudessa osoitteessa 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti