tiistai 18. lokakuuta 2016

Pieniä ilonaiheita syksyssä

Mä oon koko elämäni ajan vahvasti vihannut syksyä. Jostain syystä se kuitenkin muuttuu vuosi vuodelta silmissäni vaan kauniimmaksi, ja osaan ehkä jotenkin ottaa siitä irti paljon enemmän kun ennen!

Tähän postaukseen ajattelin listata teille mun rakkaita, pieniä ilonaiheita syksyltä 2016 :) Kommenteissa oiskin kiva kuulla, jos mun ja sun syksyn ilonaiheet mätsää edes joltainosin!
IMG_5150
# Jumpat

Yritin aloittaa ryhmäliikuntatunneilla käymisen jo vuonna 2015, mutta mun into lopahti aina parin ensimäisen viikon jälkeen.. Nyt välivuoden aikana nää jumpat on kuitenki osoittautunu erittäin tärkeiksi rutiinin luojiksi, ja paikoiksi jossa saan purettua kaiken turhan energian erittäin tehokkaasti. Ne saa mut rentoutumaan, ja pitää mielen tasapainon kohdillaan - tätä tunnetta mä olen urheilulta aina yrittänytkin etsiä!

FotorCreated (20)
# Sisustaminen

Innostuttiin perheen kanssa maalaamaan mun ja mun siskon huoneet täysin valkoisiksi, mikä vihdoin mahdollistaa edes jonkunlaisen sisustamisen ja värien yhdistelemisen! Ennen mun huoneen seinät oli puun väriset, joten mikään värikombinaatio tai kaluste ei näyttänyt täysin kivalta.. Mun eka ilta maalatuilla seinillä menikin siinä, kun kirjaimellisesti tuijottelin tuota taulusommitelmaa ja karttaa, koska ne vihdoin miellyttävät mun silmää! FotorCreated (21)
# Uudet syksyiset vaatteet

Mä rakastan pukeutua kerroksittain ja lämpimästi, paksuihin takkeihin ja vuorellisiin kenkiin! Uusimpana vaatekaapin lisäyksenä on tämä kuvan hopea bomberi SheIniltä, enkä voisi olla enempää tyytyväinen. En ole nähnyt suomalaisissa kaupoissa edes myytävän tämän väristä bomberia, joten luultavasti erittäin harvalla vastaantulijalla on samanlainen :D Myös tuotteen laatu on ihan yhtä hyvä kun mun hennesiltä ostamassani bomberissa! Kannattava hankinta siis :) IMG_5132
# Lushin tilaukseni

Mä en edes osaa kuvailla, että kuinka paljon mä Lushia rakastan.. He lähettivät mulle tällaisen paketin, jonka sisällöstä kuulettekin ihan pian erillisissä postauksissa! Pakko kuitenkin mainita, että he osuivat kyllä jokaisella tuotteella just mun tarpeisiin ! Semmosta life saver materiaalia, että huhhuh!
  IMG_5152
#Lämpimät viltit
Niinkun jo sanoin, elän koko syksyn ja talven kaikkeen lämpimään kääriytyneenä. Siksi kaikenlaiset viltit ja lämpimät jutut ovat pelastaneet mut tänäkin syksynä. Mutta kuka oikeasti edes voisi elää esimerkiksi ilman villasukkia? En minä ainakaan!



# Uusi työ
Suuren työnhaku prosessin päätteeksi sain vihdoin itselleni työpaikan! Viikonloppu- sekä Yötyö, mikä sopii ihan täydellisesti välivuoteeni. Aikaa jää myös muille asioille, joita haluan toteuttaa tämän vuoden aikana :)


# People Who Inspire - projekti
Aloitin myös kauan harkitsemani valokuvausprojektin! " #PeopleWhoInspire" on projekti, johon haluan valokuvata inspiroivan ja persoonallisen tyylin omaavia tyyppejä. Oon jopa mennyt omien mukavuusalueideni ulkopuolelle, ja pyytänyt kuvauksiin itselleni täysin tuntemattomia tyttöjä, mutta nää on just näitä haasteita joita elämääni kaipaan! Suunitelmissa olisi myös ehkä koota kaikista kuvista oma portfolio, mutta sen suunittelu on vasta ihan alussa.

Projektiani voit halutessasi seurata täällä, ja samaiselle instagram tunnukselle voit lähettää viestiä, jos haluaisit itse osallistua mallina tähän projektiin :)

6 kommenttia:

  1. Oon ihan samaa mieltä ton sisustamisen kanssa! Kauhea into on taas iskenyt, oispa rahaa, jota vois oikeasti hyvällä omallatunnolla käyttää kaikkiin juttuihin...

    VastaaPoista
  2. Uudet vaatteet on aina ilo ja syksyn parhaita ppuolia!

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva postaus ja kivoja kuvia! Aika samoja juttuja mullakin olisi listalla, sisustaminen, uudet vaatteet, viltit.. :)

    VastaaPoista
  4. Oii kuulostaapa ihanalta ja todellakin seuraamisen arvoiselta tuo sun projekti!

    VastaaPoista
  5. Ihania juttuja!! Mutkin tekee onnelliseksi uudet syksyiset vaatteet sekä treenaaminen (tosin mä käyn salilla ja liikun ulkona, en ryhmäliikunnassa, mutta eniveis)! :) Mä sain myös uuden työn hetki sitten ja siitä oon kans ollut iloinen! Onnea sullekin uudesta työstä! :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista