lauantai 8. lokakuuta 2016

Uusi beibi

FotorCreated (15)
kk
FotorCreated (17)
_MG_1456 (2)
FotorCreated (16)
Päädyin viimeviikolla tylsyyksissäni selaamaan Tori.fi kameratarjontaa, ja pienten googlailujen ja viestittelyjen jälkeen pääsinkin kotiuttamaan itselleni uuden vanhan beibin - Canon eos 20D !
Jos oon käsittänyt oikein, niin tän kameran malli on todella vanha, mutta kyllä mä tän silti ylläolevien testailujen jälkeen koen paremmaksi kameraksi kun mun 600D.

Onko teillä mitään kokemusta tästä Canonin 20D:stä? Kaikki vinkit ja hacksit otetaan innolla vastaan, tän käyttäminen on mulla nimittäin vielä todella harjoitteluvaiheessa :D

6 kommenttia:

  1. Aivan ihanan raikas ulkoasu ja niin ihanan syksyisiä kuvia! Täällä ei ole viellä kunnon ruskaa edes..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiiitos! Kyllä se ruska vielä sinnekkin saapuu )

      Poista
  2. Oi vitsit miten upeita kuvia :) Pääsit muuten mun viiden blogisuosikin joukkoon http://dreamsofmylife98.blogspot.fi/2016/10/viisi-blogisuosikkia.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Whaaat!! Et edes usko kuinka paljon tää mulle merkkaa, kiitos ihan sikana! <3

      Poista
  3. Moikka! Siis vitsi nuo syksyset kuvat on hienoja, mitä oot räpsinyt. :DD Ja nuo tähdet, siis jotenki niin kiva et niitä voi katsella iltasin kun pääsee kotiin. Kiinnitin kans huomioni tähän ihanaan ulkoasuusi ja marmori on kyllä yks mun lemppari kuoseista.

    VastaaPoista