lauantai 17. lokakuuta 2015

VIP VIERAANA RUOTSISSA

En tiedä oonko ikinä kertonut teille kuinka suuri intohimo mulla on Ruotsin kieltä ja Ruotsista tulevaa musiikkia kohtaan. En myöskään tiedä olenko koskaa maininnut rakastamiani ruotsalaisia artisteja nimeltä. Noh, tämä postaus sisältää kunnon kuva pommin mun perjantaista 10.7, jolloin olin elämäni ensimäistä kertaa vip vieras, vierailin backstagella ja tapasin yhden mun elämän merkityksellisimmän henkilön. Let's start!

DIGGILOO 2015
Mun äiti siis voitti vip liput Umeåssa vierailevalle Diggiloo kiertueelle, joka siis on ruotsin suurin maata ympäri kiertävä kesäkiertue. Noudettuamme lippumme meidät johdatettiin paikoillemme, ja saatiin allemme catwalkin päästä kultaiset tuolit.. Yksinkertaisesti sanottuna parhaat paikat koko yleisöstä!

DIGGILOO 20151
Paikoillamme meitä odotti iso kori täynnä herkkuja, Program book, monta vilttiä ja jopa oma pöytä ruuille! Meitä valokuvattiin, ja tutustuttiin jopa toiseen vip liput voittaneeseen pariskuntaan. Yllätin itseni puhumalla kokoajan ruotsia, ja jopa tosi sujuvasti!
Pienen hetken saatimme istua ja ihmetellä paikoillamme kaikkea jo tapahtunutta, kunnes meitä tultiin hakemaan tutustumaan backstageen.

image4 Kollaasit Hetken kuluttua löysimme itsemme kuitenkin lavalta. Ihan sairaan upea kokemus, tuolla käydessä sai ihan uuden käsityksen miltä tuntuisi esiintyä oikeasti isoilla lavoilla!
Nähtiin lavan takana myös paikkoja jossa artistit vaihtavat asuja, mistä muusikot kiipeää lavalle ja tosiaan saatiin itsekin seisoskella lavalla. Itseasiassa poistuessamme sieltä huomasin Helena Paparizoun kävelevän bäkkärillä, ja sain vihdoin tilaisuuden tavata hänet! Ehkä maailman ystävällisin ja ihanin ihminen, joka jopa osasi vähän suomea. Mun sanat ei riitä kuvailemaan kuinka onnekas ja onnellinen olo mulla on saatuani vihdoin mahdollisuus nähdä hänet <3
Kollaasit1 Backstage kierros huipentui siis Helenan tapaamiseen, jonka jälkeen suunnattiin omille paikoillemme odottelemaan shown alkua.
Seuraavaksi tuleekin sitten paaaaljon kuvia tästä kolmentunnin showsta, joka tosiaan herätti mussa niin naurua, itkua kun kylmiä väreitäkin. En oo rehellisesti sanottuna ikinä kokenut mitään tämän kaltaista!
h ghf i dfg Kollaasit2 jh sd t jk Kollaasit4
k n uy
Kollaasit3
Niinkun te varmaan kuvista näettekin, me oltiin kokoajan todella lähellä artisteja! Mun lapsuuden unelma toteutui - näin viimein Charlotte Perrellin livenä. Tapasin Helena Paparizoun, jonka biisit on auttanut mut vaikeiden aikojen yli, ja joka vaan on niin upea persoona. Näin myös vihdoin upean Jessica Anderssonin. Monet muut artistit tekivät myös minuun vaikutuksen, mutta nämä kolme mainitsemaani sai kyllä kylmät väreet aikaan!

Sanat ei riitä kiittämään Diggiloota, joka mahdollisti mulle ja mun äidille tämän kokemuksen! We enjoyed our experience to the fullest :)

Onko teistä kukaan koskaan nähnyt näitä artisteja livenä? Tai onko teistä kukaan itse käynyt Ruotsissa katsomassa Diggiloota livenä :)?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti